FAQ

rasy_icon_3.png
Ögonfransar
Hur ser kashmirögonfransar ut?
Hur ser Easy Fan-ögonfransar ut?
Hur ser ögonfransar av Mink ut?
Hur ser Nano-ögonfransar ut?
View all
lepidlanarasy_icon.png
Lim för ögonfransar
Hur går man vidare med ett allergitest?
Ett allergitest måste utföras, särskilt före den första appliceringen av ögonfransförlängning. Applicera 1-2 fransar på kunden och om de inte visar någon allergisk reaktion inom 24 timmar, kan du säkert fortsätta att applicera ögonfransförlängningar...
Hur förvarar och använder man ögonfranslim på rätt sätt?
Alla Smart Lashes franslim är certifierade och uppfyller de kriterier som ställs för kosmetika.
Vilka är orsakerna till allergiska reaktioner vid applicering av ögonfransförlängning?
Vilket franslim är lämpligt för mer känsliga kunder?
Känslig Torktid Torktid 2-3 sekunder Uthållbarhet för ögonfransförlängning 4-5 veckor Säkerhet Torktid Torktid 5-6 sekunder Uthållbarhet för ögonfransförlängning 2-3 veckor
View all
prodluzovaniras_icon.png
Förlängning av ögonfransar
Vilka typer av pincetter finns det och vilka används vid vilka metoder för ögonfransförlängning?
En rak pincett används för att separera naturliga ögonfransar - typ A, B, E, F För applicering av ögonfransförlängning med klassiska metoder används en mindre böjd pincett - typ C, G För applicering av ögonfransförlängning med volymmetoder används mer...
Vad är skillnaden mellan den klassiska och volymmetoden för applicering av ögonfransförlängning?
I den klassiska metoden för ögonfransförlängning appliceras en konstgjord ögonfrans på en naturlig ögonfrans. Vid volymförlängning av ögonfransar appliceras fler konstgjorda ögonfransar på en naturlig ögonfrans.
View all
objednavka_icon.png
Beställning
Finns alla varor som syns i e-butiken i lager?
Varor som för närvarande inte finns i lager kan inte läggas i varukorgen. Den här informationen är synlig även när du håller muspekaren över den här produkten. För varor som inte finns i lager är det möjligt att prenumerera och när den åter finns ...
Hur löser jag in Smart-poäng?
Hur väljer man rätt storlek på arbetskläderna?
En storlekstabell finns under varje typ av kläder.
Hur beställer jag till andra länder?
För att beställa till annat land, beställ varorna på relevant webbplats och fortsätt på vanligt sätt: www.smartlashes.eu www.smartlashes.sk www.smartlashes.pl www.smartlashes.cz www.smartlashes.de www.smartlashes.se www.smartlashes.hu www...
View all
platba_icon.png
Betalning
Hur kan jag betala för min beställning?
Onlinebetalning När du betalar online kommer du att omdirigeras till betalningsportalen efter att du har slutfört beställningen. Ange din kortinformation här. Om betalningen godkänns skickar vi varorna till dig. Om betalningen inte godkänns kommer du...
Vad ska jag göra om jag har problem med betalningen?
Tveka i så fall inte att kontakta oss via e-post: [email protected].
View all
doprava_icon.png
Frakt
Kan jag köpa varorna i en butik?
Ja, alla varor som finns i lager i e-butiken finns också tillgängliga i vår butik. Varorna kan köpas direkt i butiken eller beställas i e-butiken och hämtas efter att ha fått ett bekräftelsemeddelande. Butiksadress: INTERSMART, s.r.o. Nekvasilova 692...
Levererar ni även till andra länder?
Ja, vi levererar till alla länder i världen. Transportpriset beror på paketets vikt och leveranslandet. Beställ varor till andra länder i motsvarande e-butik: www.smartlashes.eu www.smartlashes.sk www.smartlashes.pl www.smartlashes.cz www....
Hur kan jag följa statusen för min beställning?
Ett e-postmeddelande med spårningsnumret för din beställning kommer att skickas till dig på leveransdagen.
Hur mycket kostar frakten?
TJEKISKA REPUBLIKEN Česká pošta (posttjänst) Leveranspris: 60 CZK (order över 2.000 CZK - gratis). Leveranstid: 7 arbetsdagar från avsändande. Orderspårning: https://www.postaonline.cz/trackandtrace GLS (Kurirservice) ...
View all
reklamace_icon_1.png
Reklamation och returpolicy
Hur går jag tillväga när jag byter eller returnerar varor?
Vid byte eller retur av varor, vänligen kontakta oss via telefon på +420 227 272 400 eller via e-post på [email protected]. Returer är möjliga inom 14 dagar efter köpet, byten inom en månad. I båda fallen måste varorna vara oskadade och ligga i originalförpackningen...
Hur går man vidare med en reklamation?
I händelse av en reklamation, kontakta oss via e-post på [email protected] eller via telefon på +420 227 272 400. Då kommer du att få information om hur du gör för att återkräva varorna. I de flesta fall är det nödvändigt att skicka de reklamerade ...
View all
slovnikpojmu_icon.png
Ordbok för termer
Allergitest
Särskilt före den första appliceringen av ögonfransförlängningar är det nödvändigt att utföra ett allergitest på kunden. Ta reda på hur du utför ett allergitest korrekt här.
Ögonfransar av kashmir
Ögonfransar med ett tillplattat tvärsnitt för bättre vidhäftning av franslimmet lämpliga för den klassiska förlängningsmetoden (ögonfrans till ögonfrans), men inte lämpliga för volymmetoder. De är lättare än klassiska typer av ögonfransar och är därför...
När kommer jag att få skattedokumentet?
Vid betalning av en order med onlinebetalning eller banköverföring får du en faktura tillsammans med din order. Vid betalning med postförskott får du en proformafaktura tillsammans med din beställning. Du kommer att få fakturan via e-post efter ...
Effekt av katt
För att skapa en kattliknande effekt appliceras de kortaste fransarna i den inre ögonvrån och de längsta fransarna i den yttre ögonvrån.
View all