Beställning

Hur man beställer, registrerar sig till Smart Client lojalitetsprogram och andra råd.
Finns alla varor som syns i e-butiken i lager?
    • Varor som för närvarande inte finns i lager kan inte läggas i varukorgen.
    • Den här informationen är synlig även när du håller muspekaren över den här produkten.
    • För varor som inte finns i lager är det möjligt att prenumerera och när den åter finns i lager kommer du att få information i e-postmeddelandet.
Hur löser jag in Smart-poäng?
  • När du har samlat ett tillräckligt antal Smart-poäng kan du använda dem när du slutför beställningen i steg 5.
  • Din rabatt kommer att inkluderas automatiskt.
  • Detaljerad information hittar du här.
Hur väljer man rätt storlek på arbetskläderna?

En storlekstabell finns under varje typ av kläder.

Hur beställer jag till andra länder?
Hur beställer man?

Lägg varorna i varukorgen i önskad mängd genom att klicka på knappen "lägg i varukorg" och slutför beställningen genom att fylla i de uppgifter som krävs.

Om det uppstår problem med beställningen, kontakta oss via e-post på [email protected]

Hur anmäler jag mig till Smart Clients lojalitetsprogram?
  • Genom att fylla i registreringsformuläret här.
  • För varje slutförd beställning får du Smart lojalitetspoäng, som du kan använda vid andra beställningar och få rabatt.
  • Fullständig information om lojalitetsprogrammet hittar du här.
Hur kan jag dra nytta av specialerbjudanden?
  • Du kan få information om pågående kampanjer genom att prenumerera på nyhetsbrevet här eller på våra sociala nätverk.
  • Om en gåva är en del av en pågående kampanj kommer den automatiskt att erbjudas dig när beställningen är slutförd.
Är det möjligt att få rabatt?

Rabatten kan erhållas genom att delta i Smart Client-lojalitetsprogrammet och samla Smart-lojalitetspoäng.

Är det möjligt att ändra beställningen?
  • Ordningen kan ändras om den inte har skickats ännu.
  • Vid behov, kontakta oss via e-post [email protected]
Please, mind that only logged in users can submit questions